sobota, 6 grudnia 2014

Przelało się

Witam!
Mam 25 lat, skończyłem studia na technicznym kierunku. O pracę cięzko, choć jestem inżynierem. Dziwicie się? Nie mam doświadczenia - wszędzie wymagają żeby być dwudziestolatkiem i mieć 10 lat doświadczenia w pracy. Dlatego prowadzę firmę w innej branży. Czy mam pieniądze? Nie! Interes kręci się kiepsko.... Właściwie nie kręci się wcale. A dodatkowo na każdym kroku wszyscy chcą mnie wykorzystać i oszukać. Rzeczywistość. Mam tego dość! Nie jestem politykiem, nigdy specjalnie się nie interesowałem tym tematem. Od jakiegoś czasu sporo myślałem o tym co można zmienić. W międzyczasie coróż do ucha wpadają mi "nowinki polityczne" - i zastananwiam się czym zajmują się rządzący? Spraw poważnych nie ma - obrady dotyczą nieistotnych kwestii. Mam tego dość! W Polsce jest tyle do zrobienia....Jakieś pomysły na zmiany? Coś się Wam nie podoba? a może wszystko jest w porządku?


PS. W życiu bym nie pomyślał, że stworzę bloga..... Ale przelało się.... Po prostu Polska na Facebook.pl

1 komentarz:

  1. Politycy polscy kupę zrobili i kupę jeszcze zrobią:)
    Punkt widzenia zależy od punktu posiadania, Polska podoba się tym, którzy żyją na jej koszt- politykom, klerowi, finansistom. Temat rzeka:)

    OdpowiedzUsuń